Uncategorized

Cowboy Martijn

Toen ik klein was, zei ik tegen mijn moeder:
“Als ik groot ben, dan ga ik naar Amerika en dan word ik cowboy!” Qua beroepskeuze ben ik een hele andere richting op gegaan. Toch heb ik het land van de All American dream verschillende malen bezocht. Misschien dat ik in een volgende blog daar mee over kwijt wil. Maar tijdens mijn bezoek aan bijvoorbeeld L.A. , Las Vegas, Atlanta en Florida ben ik niet overtuigd van een radicale verandering van mijn leven en dan bedoel ik om een carrieremove te maken naar een loopbaan in de Wild Wild West. Ondanks dat mijn allereerste singletje, jawel het ouderwetse plaatjes draaien op een pick-up, was van Glenn Campbell met het liedje: “I’m a rhinestone cowboy”, kan ik toch door middel van de hedendaagse technologie nog een beetje cowboy zijn.
1 thought on “Cowboy Martijn”

Geef een reactie

