Uncategorized

Caribe Recreanten Kampioen 2008

Sinds vorig jaar ben ik weer begonnen met mijn grootste passie op sportgebied: Softbal. In mijn tienerjeugd ben ik in Den Haag begonnen met honkballen. Mijn eerste kampioenschap was in mijn 2e jaar bij die club, met de gekke naam VUC. De laatste wedstrijd kan ik mij nog goed herinneren in Alphen a/d Rijn. De laatste bal, wat even later bleek, werd op mij geslagen. Op dat moment speelde ik als derde honkman. Met de zenuwen in mijn lijf gooide ik de bal aan op de eerste honkman……..UIT. Einde wedstrijd en Kampioen. In datzelfde jaar werd ik uitgeroepen tot meeste waardevolle speler. Alle seizoenen erna heb ik leuke seizoenen gedraaid, maar nooit meer kampioen geworden. Bijna 25 jaar later was het weer zover. Deze laatste overwinning was voldoende om nummer 1 te worden in Noord Nederland. De champagne kon opengeknald worden en het feest kon beginnen. Ondanks dat het niveau zogenaamd recreatief is, gaat het wel degelijk ergens om. In het najaar nog wat toernooien spelen en dan zit het seizoen er weer op. Ik kijk al uit naar het voorjaar, wanneer we een “treeningskamp” hebben ter voorbereiding op het nieuwe seizoen. Lokatie:..ARUBA !!!!
Geef een reactie

