Uncategorized

Van de week lees ik er over in de Metro. Ik zie vaker een Twitter-adres onder iemands naam staan. En dan zie ik dat Vitamark (het bedrijf waar we onze vitaminen, mineralen en anti-oxidanten kopen www.martijnenchristel.vitamark.com) ook een twitter-account heeft. Dan kan ik toch niet achter blijven. Gelijk maar aanmaken, zo’n account. Wel leuk om een kleine blog annex SMS te schrijven. Ik ben al verbaasd dat onbekende mensen mijn twitter willen volgen. Ik ben nog maar een groentje op dit gebied, maar dit is echt lachen. Voor het geval je mij wil volgen, ga naar www.twitter.com/mvdh33 , tenzij je daar nu vandaan komt.

Geef een reactie

