Uncategorized

De laatste dag van maart nog even naar het theater. Voor mijn verjaardag van mijn collega’s heb ik 2 kaarten gekregen voor deze voorstelling in de Oosterpoort in Groningen. Het is in het theater altijd een risico om op de eerste rij te gaan zitten. Dit keer gekozen voor de brede bank rechts voor het podium. De heren maken wel gebruik van het publiek, maar deze avond is er niemand in de zeik genomen.
Een mooie scène was die van de kliniek voor AFA’s; de Anonieme Financiële Adviseurs. Beurshandelaren, verzekeringsadviseurs en vastgoedhandelaren die moeten afkicken tijdens de recessie. Het is lastig om de grappen en leuke momenten in een blog weer te geven. Dan is het dus een kwestie van zelf gaan zien: de komende dagen spelen ze op de volgende locaties.:
VR 3/4 20:00 drachten ZA 4/4 20:30 eindhoven
DI 7/4 20:30 breda WO 8/4 20:15 spijkenisse
DO 9/4 20:30 leeuwarden VR 10/4 20:15 dordrecht.
Nee, ik word niet betaald om deze voorstellingen te promoten. Alhoewel dat wel een leuke manier is om geld te verdienen met het promoten van iets wat ik leuk vind…hmmm later meer hierover
1 thought on “”

  1. Grappig hoor, dat we allebei de zelfde foto bij de blog hebben gebruikt. Jij iets groter. Zag ik dat deze als promotie is voor de voorstelling van gisteren.Nou jij kunt hoor, Martinus… haha

Geef een reactie

