Uncategorized

Zeg jij ook vaker JA?

Eerder dit jaar ben ik samen met mijn lieverd naar de laatste film met Jim Carrey geweest. Ondanks de onderbroekenlol en makkelijke humor vind ik, met de nadruk op ik, Jim Carrey grappig. Ik heb mij kostelijk vermaakt met deze film. En niet alleen had ik een leuke avond, maar het heeft mij toch aan het denken gezet. Tijdens de aftiteling (ik blijf altijd tot het laatst in de bioscoopzaal zitten) zag ik dat deze film gebaseerd was op een boek van Danny Wallace. Nog geen week later had ik het boek in het nederlands uit de bibliotheek gevist. Wel een dikkerd, 387 pagina’s . Ik heb er 6 weken over gedaan, maar wel grappig om te lezen wat er met iemands leven kan gebeuren in een jaar tijd. Vanuit eigen ervaringen kan ik beamen, dat JA zeggen, het leven leuker maakt. Het kan ook geen kwaad om af en toe de keuze te maken om iets nog niet te doen en eventueel op een later tijdstip te doen. Wil je meer uit het leven halen, dan kan ik kan maar 1 ding adviseren om te zeggen en dat is…..

1 thought on “Zeg jij ook vaker JA?”

Geef een reactie

