Uncategorized

Trots op mijn eigen naam

De tijd van verandering is gekomen. Al een langere periode kom ik op websites van trainers, netwerkmarketing professionals, auteurs en mensen die hun eigen naam als bedrijfsnaam hebben. En zij gebruiken hun eigen naam als websitedomein. Ik krijg regelmatig updates en/of een nieuwsbrief. Soms met een stukje uitleg in de vorm van een video. Gisteravond zat ik wat de brainstormen met Christel en voor dat ik het wist, heb ik via google een domeinnaam aangevraagd. En ondanks dat er wat naamgenoten in Nederland rondlopen, heb ik mijn eigen naam als website-adres geleased voor een jaar. En dat voor een luttele $ 10.- . Vanaf nu zal alles wat ik doe via deze website te vinden zijn.

P.S. Dit was het makkelijke gedeelte. Nu ga ik verder bouwen aan mijn website en zal regelmatiger gaan schrijven. Ik heb nog wel wat andere hobbies, maar over deze hobby word ik steeds enthousiaster.

Geef een reactie

