Uncategorized

Self growth

Tijdens mijn studie (hebben we het al weer over meer dan 15 jaar geleden), ben ik voor het eerst in aanraking gekomen met persoonlijke ontwikkeling.

Een van de eerste boeken die ik kocht, was Unleash the Power Within van Tony Robbins

Al vrij snel daarna volgde mijn eerste kennismaking in Nederland met de welbekende Emile Ratelband.

Daanaast nog meer boeken gaan lezen, o.a. Dale Carnegie: How to win friends and influence people. De Nederlandse versie van dit boek heb ik inmiddels 3 keer gelezen. Onlangs zat ik in de auto te luisteren naar een CD van Micheal Clouse en hij refereerde regelmatig aan dit boek. Wederom het boek weer uit de kast gehaald, om mezelf weer te herinneren aan het adviezen, die in dit boek staan. De conclusie die ik daarbij trek: persoonlijke ontwikkeling houdt nooit op. Vanavond voor het eerst een webinar gevolgd incl. slides meekijken (weer wat ontdekt, wist niet dat het bestond) van David Riklan over Social Media Networking. Het zal niet blijven bij een paar boeken, CD’s of webinars. It’s an ongoing process. (Toch te veel naar engelstalige trainers geluisterd). Wat doe jij aan persoonlijke ontwikkeling?

Geef een reactie

