Uncategorized

Tijd voor verandering

Als het leven stil staat, dan zit er geen leven in. Zo, dat noem ik nog eens een doordachte uitspraak. Als ik aan het eind van het jaar terugkijk wat in de voorgaande maanden allemaal gebeurd is, dan kan ik alleen maar blij zijn. En concluderen dat ik heb geleefd. Er wordt wel eens gezegd: “je moet met de tijd mee gaan.” Nou, soms kan ik de vele veranderingen niet allemaal bijhouden. Het feit dat ik nu mijn wekelijkse blogje typ, is voor mij al bijblijven genoeg. Er is nog meer te leren hoe alles op het internet te combineren is. Daar neem ik nou eens de tijd voor. Maar het is ook de hoogste tijd om naar een andere woning uit te gaan kijken. Ik heb het hier wel gezien. Begin 2000 kocht ik Festina horloge met blauw (mijn favoriete kleur) uurwerk. Dit jaar liep ie niet meer zo lekker. Nog wat geprobeerd met batterijen, maar dat hielp niet. Ondanks dat het even geduurd heeft, loop ik nu weer met een ander horloge. Keus genoeg. De mannenbladen die ik de afgelopen dagen opensloeg, gaven mij allerlei mogelijkheden en dan aangeprezen door filmsterren en sportlieden. Het zag er allemaal mooi uit, maar bij mij gaat om een ding, te zien hoe laat het is? Wat is de laatste verandering die jij hebt ondervonden?
1 thought on “Tijd voor verandering”

  1. Verandering van gedachten. Wat eerst een goed idee leek, iPhone, zet ik nu qua wens op een "laag pitje". Evenals het opnieuw zelfstandig ondernemer worden. Kan volgend jaar ook nog šŸ™‚ Eerst maar eens dat vrijstaande huis, wat jij?

Geef een reactie

