Uncategorized

Sport is mooi

Ja, dat is natuurlijk mijn mening. Dit afgelopen weekend heb ik me bezig gehouden met mijn favoriete sport. Op vrijdagavond met mijn recreantenteam een belangrijke wedstrijd gewonnen met ruime cijfers. Erg belangrijk, aangezien we morgenavond de laatste beslissende wedstrijd spelen voor het kampioenschap. Winnen betekent de titel prolongeren. Daarnaast probeert ons 2e honkbalteam zich te handhaven in hun klasse. Veel moeite gestopt om een sterk team op de been te brengen en ondanks dat niet de sterkste spelers meededen, werd warempel hun wedstrijd vandaag met 1 punt verschil gewonnen. Nog 2 wedstrijden te gaan. Deze middag heb ik als scheidsrechter gefungeert in een zogenaamde “dubbel”, oftewel 2 wedstrijden achter elkaar met een kleine pauze er tussen. Dit eerste softbalteam van Caribe speelt nog mee voor de titel. Een jong talent had afgelopen week een vriendin verloren, die omgekomen was bij een ongeluk. Deze speelster had het ook moeilijk vandaag met concentreren. In haar laatste slagbeurt sloeg ze een homerun, die ze opdroeg aan haar vriendin. Dan is het even slikken. Erg mooi om te zien hoe iemand op deze manier herdacht wordt. Daarnaast zie ik ook dat het leven weer verder gaat. Elke dag maar weer genieten en leef elke dag alsof het je laatste kan zijn.

Geef een reactie

