Uncategorized

Reünie

Finally. Even moeten wachten op de foto’s en nog een avondje naar de school van Q voor een stamgroepavond. Gezellig met de juffen en de andere ouders. Gisteravond weer voor het eerst in het nieuwe seizoen een avondje theatersport. Ik kon weer eens de doventolk doen en ik was de Kiwi-man als superheld. Heerlijke expressie. Maar goed, afgelopen weekend was er de viering van het 50 jarig bestaan van mijn honk- en softbalclub. Met ’s middags een reünie van oud-leden en bestuurders. Zelfs 1 van de oprichters was aanwezig. Het moderne clubhuis heeft een paar mooie items erbij; een prijzenkast, een eregalerij en een stukje historie met oude foto’s en krantenknipsels. En zelfs een mooi “reclame-doek” (zie foto). De opzet was geslaagd, het eten was lekker en de gasten tevreden. Ik zeg over maximaal 5 jaar weer een reünie en lekker samen softballen. And by the way. We zijn weer kampioen geworden. In de laatste wedstrijd speelden we een puike wedstrijd en zelf heb ik in het outfield mooie vangballen gemaakt, al zeg ik het zelf. Die weekend gaan we de titel verdedigen op een toernooi in Enschede. Wanneer heb jij voor het laatst een reünie gehad?

2 thoughts on “Reünie”

Geef een reactie

