Uncategorized

Woon jij ook lekker?

Hoeveel woonruimte heb je nodig? Vorige week kwam er weer een pakket bladen binnen en dat is altijd smullen, terwijl het niet eetbaar is. Van de ongeveer 15 bladen pak ik voor mezelf altijd als eerste de Quote van de stapel. Het leest zo heerlijk weg en dit keer stond er reportage in van de Neder-Belgen. Vermogende Nederlanders die net over de grens zijn gaan wonen. Vol verbazing heb ik naar de foto’s gekeken, die vanuit de lucht zijn genomen van de huizen en hun groene omgeving. Een oprijlaan van honderden meters, een lange vijver, zwembad en niet te vergeten een tennisbaan in de achtertuin. En dan heb ik het nog niet over de vele slaapkamers, vertrekken en een meervoud aan badkamers (hoe schoon wil je zijn?) Een leuk vrijstaand optrekje met veel tuin/groen, serene rust en eventueel een zwembad zou voor mij wel mogen. Maar alles heeft zijn prijs. Wil nog weten, wat er in deze klasse te koop is, kijk dan nog even op Quotenet . Bel me even als je een housewarming geeft. Ik ben er bij.
Geef een reactie

