Uncategorized

De zomer voorbij (lijkt Jan Smit wel)

Het is weer voorbij die mooie zomer….. ik ben opgegroeid met de nazomer hit van Gerard Cox. Gezien de weersvoorspellingen van de komende week lijkt het er op, dat ik vandaag voor het laatst in een korte broek in de zon heb gezeten. Mijn ouders waren dit weekend logeren. Vanmiddag lekker naar ons buitenverblijf gegaan. Eten, drinken, zon en spelletjes. Alles wat bij de zomer hoort. Een heerlijke quiche taart en cappucino’s in nieuwe kopjes waren toch wel de slagroom op de taart. Alweer eten. Maar goed, deze week staat 1 oktober op de kalender. De verwarming kan dan weer aan en de wollen truien uit de kast. Ik hoop nog op meer zonnige dagen in oktober en dat het najaar pas in november gaat beginnen. Zoals je al merkt, kijk al uit naar de winter. Ondanks dat ik in november ben geboren, ben ik meer het type lente/zomer. Daarom doe ik ook aan softbal met een seizoen van april t/m september. Ik kan ook emigreren of achter de zon aan reizen. Wie weet. Een idee is om met een camper te gaan reizen, maar ja nu nog even niet. Wat doe jij om de zomer zo lang mogelijk vast te houden?
Geef een reactie

