Uncategorized

Feng Shui voor beginners

Dit boek staat niet in de boekenkast, maar wel andere Feng Shui-boeken. Feng Shui is een oosterse wijsheid, die ik al wat jaren tracht te gebruiken bij de inrichting van kamers. Vrij vertaald is de titel van het boek hiernaast : Verwijder de rommel uit je leven. Nou, daar had ik even zin in vandaag. Ik heb overigens niet de boekenkast uitgeruimd, maar de kelder stond weer vol met “clutter”. Het kost even wat tijd, maar dan heb je ook wat. Vooral veel oude spullen die een andere bestemming kunnen krijgen. Gelukkig zijn er bedrijven en mensen, die er geld mee verdienen.

Dus aanstaande woensdag ga ik langs grof vuil/chemische afval/oud papier en misschien wel in twee keer naar de kringloop. En via de kringloop-winkel kan ik er misschien iemand anders blij mee maken.

Zij blij, ik blij en laat de positieve energie maar stromen. Ik kan tenminste weer normaal in de kelder lopen.
Geef een reactie

