Uncategorized

Waar ben ik?

Het heeft even geduurd…een week of 5, maar het is nu wel tijd om weer wat blogjes te schrijven. Ik doe geen beloftes, maar vaker een stukje schrijven dan 1 x per week moet toch kunnen. Ik kan niet zolang zitten, want ik stond gisteren te stofzuigen en bij een bukkende beweging voelde ik een oud-bekende scheut in mijn rug. Al scheldend van pijn ben ik richting mijn bed gegaan, om er nog eens 5 minuten over te doen om te gaan liggen. Erg pijnlijk. Oplossing: blijven liggen, roze jongens erin (400mg), warme kruik, Sunjing erop smeren en Herbal Calming innemen. Morgen weer beter? De vraag blijft ook: waar ben ik op deze foto? En wat voor merk auto is dit?

Geef een reactie

