Uncategorized

Een witte kerst?

Het is winter en dat heb ik geweten. Veel sneeuw, een uur vertraging met een trein en met de ijskrabber in de weer. De eerste dag dat het gesneeuwd had, ben ik gelijk sneeuwballen gaan gooien met collega E. De tweede dag stond ik in een kleine kiosk met medereizigers te wachten op een trein. Al dit leed leidt weer tot verbroedering. Mooi om te zien hoe open mensen kunnen zijn naar elkaar. Onderweg naar mijn werk op mijn vouwfiets kwam ik bijna niet door de sneeuw, maar ik genoot van het uitzicht. Ondertussen had onze dochter Q al sneeuwvrij gekregen. En voor ik het wist waren we met zijn drie vrijdagochtend met een sleetje met Q erop boodschappen doen. Wel een beetje een raar gezicht een slee in een winkelwagen, maar ja bij gebrek aan een slot, dan maar mee de winkel in. Het mag voor mijn part nog wel even wit blijven, alleen die verrekte temperatuur mag wel wat hoger. De bijgevoegde foto heb ik zelf genomen met mijn mobiel, terwijl ik een 40 cm in de sneeuw stond.

Geef een reactie

