Uncategorized

Een Vreetzame kerst

Wekenlang leven we er naar toe en dan in 2 dagen is het weer voorbij. Ik vind de voorpret toch het leukst. De kerstboom opzetten, daar begint het allemaal mee. Mijn eerste kerstmuffin werd al door 2 kerstberen opgegeten. Maar goed eerste kerstdag gezellig gourmetten en natuurlijk een paar spelletjes doen: Jokeren en knobbelen (gronings voor met dobbelstenen gooien). Dit keer was het niet mijn avond. Een dag later zijn we overspoeld met kadootjes. En na het diner dansant kwam nog het rendiertoetje. Oud en Nieuw komt er weer aan, dus de appelflappen en oliebollen hebben bij mij ook altijd gretig aftrek. Mijn sportschema voor januari heb ik al bijna klaar. Geniet ervan en binnenkort mijn jaaroverzicht 2009 nog. Wie staat er dit jaar in?

Geef een reactie

