Uncategorized

Goede voornemens

Hoe komen die foto’s van dat toetje op een blog? Zo gaat dat dus. Ik kan ook geen onbewaakt moment een foto maken van een stil leven. Het heeft me goed gesmaakt. In 2010 wil ik toch wel wat zit- en eetvet rond mijn middel verminderen. Eten is zo lekker, dus dan maar meer verbranden. Vandaag zou ik gaan trainen met mijn softbalteam, alleen het weer en de NK sprint gooide roet in het eten (haha, daar is ie weer). Dan maar als alternatief op de Wii. Een aantal records gebroken, o.a. met targetgolf en homeruns slaan. Een aantal uur mee zoet geweest. Dus een goed voornemen om mee te bewegen, heb ik wel. Nu nog de verleiding van lekker eten wat weerstaan.

Geef een reactie

