Uncategorized

Prettige voorstelling

De laatste 1,5 jaar hou ik me regelmatig bezig met theatersport. Afgelopen vrijdagavond werd er een Micetro gespeeld met ons team, ’t Spoor Bijster en 2 teams uit Groningen, Twister en Kameleon. Het was heel bijzonder en uitdagend om met “onbekende” theatersporters samen te spelen. Maar door samen games te spelen, wordt het al snel vertrouwd. Zelf heb ik 3 games gespeeld. De afvalrace: 4 spelers beginnen een korte scene en elke keer valt er iemand af en de overgebleven spelers moeten gezamenlijk de 4 rollen blijven spelen. Je begrijpt het al. De vierde en laatste keer moest ik alle vier de rollen spelen. En de locatie was een openbaar toilet. Op de foto’s stelt de stoel een wc voor en had ik te maken met 3 anderen, die ook hoge nood hadden en aan mijn deur stonden te kloppen. Daarnaast speelde ik de interviewer in de doventolk en was vertaler in een subopera. Erg veel lol gehad deze avond en kijk er naar uit om vaker wedstrijden te spelen. En ja, de gemiddelde theatersporter moet wel een beetje gek zijn om dit soort activiteiten te doen, maar het is wel lekker om even helemaal los te gaan en alles is goed.

Geef een reactie

