Uncategorized

Entertrainer?

In een eerdere blog beschreef ik een droom, waar ik spontaan word gevraagd om een dagtraining te verzorgen. Spreken in het openbaar is een angst voor veel mensen. Voor mij is het een tweede natuur en beleef ik er veel plezier aan. In mijn leven heb ik diverse trainingen, workshops en presentaties verzorgd op het gebied van marketing, verkoop en persoonlijke ontwikkeling. Daarnaast heb ik ook ervaring als presentator, entertainer en ceremoniemeester. Op het gebied van personal coaching heb ik tientallen mensen geholpen met hun persoonlijke leven en keuzes. De trainingen, die ik verzorgd heb, variëren van een kleine groep van 5 tot een grote zaal van 1000 mensen.

Waarom werd ik gevraagd om die trainingen te verzorgen? De keuze voor mij had uiteenlopende redenen: Makkelijke spreker, duidelijke taal, benaderbaar, serieuze zaken met een vleugje humor, dicht bij het publiek en aan het eind van de training hebben mensen iets om mee te nemen.

Voor meer informatie over een workshop: “Spreken in het openbaar” kun je mij bereiken via mail : mvdh33@gmail.com



Geef een reactie

