Uncategorized

De prinses en de kikker

Wat te doen op een zondagmiddag samen met mijn dochter? We zijn dol op het kijken van films. Dit keer was ik weer aan de buurt om met dochterlief naar de bioscoop te gaan. En ik maak geen bezwaar. Na Alvin and the Chipmunks en UP, die ze met moeders heeft gezien, was het mij een genoegen om naar klassiek sprookje te gaan, gegoten in een modern jasje. Disney maakt altijd mooie films. Elk detail ziet er goed uit. Het moraal van dit verhaal is: ga je dromen achterna, maar niet ten koste van alles. Liefde overwint alles. En natuurlijk komt alles goed aan het eind van het verhaal. Het is en blijft een sprookje. Ik heb nog wel een paar sprookjes, die uit mogen komen met een goed eind.

Geef een reactie

