Uncategorized

Het is altijd lente….

….rond 21 maart. Het zat een aantal dagen in de lucht. Maar zo waar vandaag moest ik de airconditioning in de auto aanzetten. Het was wel midden op de dag, nadat ik een halve dag op om werk te hebben gespandeerd. En later zag ik op een temperatuursbord dat het maar liefst 21 graden was. Nou dat mag van mij nog wel 6 maanden zo doorgaan. Heerlijk met mijn dochter gefietst in de lentezon en buiten een half uur gelezen in de zon. De kriebels zijn sterk aanwezig om veel naar buiten te gaan. Afgelopen zondag ook al voor het eerst buiten getraind met mijn softbalteam. Heerlijk in de buitenlucht een beetje zweten en genieten van mijn sportieve passie. Binnenkort naar ons buitenverblijf. Onder het motto: laat de zomer maar komen en de lente ook natuurlijk.

Geef een reactie

