Uncategorized

En de winnaar is….

….hahaha, 1 x raden. Tja, het winnen van een beker. Afgelopen donderdag werd mij deze beker overhandigd door een manager van een telecombedrijf, waarvoor ik werk. Mijn team had in de maand maart de beste prestatie geleverd in vergelijking met nog ongeveer 20 andere teams. Altijd leuk om zo’n trofee in ontvangst te mogen nemen. Inclusief het gebak voor het hele team. De afgelopen jaren heb ik nog wel medailles, kleine speldjes, oorkondes en applaus verdiend met prestaties, maar een beker, dat is toch wel lang geleden. Dat was toen ik als jeugdspeler van mijn honkbalteam werd uitgeroepen tot waardevolste speler van jaar, kreeg ik de wisseltrofee mee naar huis en werd mijn naam toegevoegd aan de beker. De komende maand zal de gewonnen beker op de foto pronken om mijn bureau, ware het dat ik weinig aan mijn eigen bureau werk i.v.m het geven van training en een kleine vakantie met het gezin naar EuroDisney. Gelukkig kreeg ik vandaag nog een verlaat verjaarsdagskado. En je mag weer raden………een beker.

2 thoughts on “En de winnaar is….”

Geef een reactie

