Caribe

Wat doe jij op een zondagmiddag?

http://www.youtube.com/get_player

Nou, je hebt het al gezien. Mijn eerste videoblog. En dankzij mijn ipod nano video. Vandaag ben ik naar Bussum geweest of all places. ’s Ochtends vroeg opstaan om samen met mijn teamgenoten, die ook een passie hebben voor softbal, een toernooi te spelen. Hoe is het afgelopen met de laatste wedstrijd? Het was nog spannend tot het laatste moment en ook deze wedstrijd gewonnen, wat ons tot toernooi-winnaar maakte. Een beloning voor onze toernooi-overwinning was een emmer popcorn en applaus van de overige teams.

Gezond is het wel zo de hele dag buiten en ik krijg er nog een lekker kleurtje van op mijn gezicht.
Geef een reactie

