Uncategorized

Uitstapje naar Disney part deux

Ik raak natuurlijk niet uitgepraat over onze mini-vakantie. Het is een grote ontdekkingstocht. Gelukkig hebben ze aan het begin van het park allemaal plattegrondjes liggen, zodat je gelijk een route met “must-see” attracties kan gaan plannen. Als eerste zijn we met het treintje rond het park gereden. Alles vanaf de andere kant bekijken. Door de enorme aantrekkingskracht van Disney is het in zo’n vakantieperiode toch wel behoorlijk druk. Geduld is dan een schone zaak. Overal word je geacht geduldig te wachten op je beurt. En als je even wat anders wil doen, dan zijn er overal winkeltjes met Disney-spullen te koop. Het is allemaal zo leuk en nodigt uit om te kopen. Ik heb me ingehouden en ben met een nieuwe Mickey Mouse sleutelhanger thuisgekomen. Onder het motto: dagelijks even terugdenken aan dit bezoek aan Disneyland. Daarentegen kwam onze dochter thuis met een T-shirt en grote knuffel (no. 47) van Angel (experiment 624 voor de insiders). Erg lachen was het met zijn drie in de teacups bij Alice in Wonderland. Filmpje opnemen, terwijl de kleinste van ons drie haar best deed om ons zo snel mogelijk in het rond te laten gaan. Een beetje duizelig werd ik er wel van. De echte die-hard attracties zoals Space Mountain heb ik 10 jaar geleden al afgezworen. Tot dat ik de volgende keer toch zelf in de rij sta. Maar dan eerst naar de onderwater roller coaster ride van Nemo. Ik kan niet wachten!!! Ik ben fan van Disney.

Geef een reactie

