Uncategorized

Wat nou weekend !!!

En dan is of eigenlijk was het weekend. Afgelopen vrijdagavond na het werk, kon ie beginnen: het WEEKEND !! In afwachting van een zonnetje en droog weer kon ik samen met mijn teamgenoten de week afsluiten met een potje softbal. Het eindresultaat was veel tegen weinig (28-1) en het was wel weer gezellig. Nog net voor het donker thuis (22.30u in deze periode van het jaar). Dan slapen zonder wekker, alhoewel ons kind om 10.30uur werd verwacht voor een kinderzwemfeestje. Dus ik heb haar naar het huis van haar vriendinnetje gereden, onder het mom van: neem je bikini mee en je wordt thuisgebracht. Gelukkig wachtte thuis de eerste was van de 3 wassen, die ik heb laten draaien dit weekend. Dan zijn er de zaterdagboodschappen en er lag nog voor 2 weken aan strijkwerk. Oh ja, het huis stofzuigen was ook geen overbodige luxe. En wat te doen op zaterdagavond? Ik dacht lekker eens lezen, want er is toch voetbal op tv. Deze zondag waren we nog uitgenodigd voor een verjaardag, dus rond borreltijd op weg voor kwarktaart, ranja, thee, worst, kaas, cola, chips, zoutjes, Dubbelfriss, water, Sisi, tomatensoep, knoflookbrood, komkommer, broodje knakworst en mijn buikje was vol en rond. Na thuiskomst een klein dutje op de bank, schrijf ik nog dit verhaal met naast me een leeg kopje van de eigen gemaakte cappuccino en een bordje van een klein puntje appelgebak. En dan is het weekend bijna weer voorbij. Tot aan het volgende weekend heb ik naast mijn werkweek ook nog een softbalwedstrijd in Drachten, een avondje de Vloer op met mijn theatersportgroep en vrijdag meehelpen met de zomermarkt op school van onze dochter. En dan…….is het weer weekend. Wat dacht je van een 7 daags weekend?

Geef een reactie

