Disney, pappa, Pixar, Toy Story, vaderdag

Vaderdag

Elk jaar is het weer een dag feest voor de vaders van deze wereld. De weken voorafgaand aan deze zondag voor pappa’s wordt er overal reclame gemaakt voor een speciaal cadeau voor de allerliefste pappa. Ik geniet elke dag liever van het feit dat ik pappa ben. ’s Ochtends naar school brengen, verstoppertje spelen, mezelf als klimrek opofferen, spelletje Mens-erger-je-niet of Yathzee, helpen tijdens de jaarlijkse Lentemarkt op het schoolplein of ’s avonds 5 positieve punten van de dag doornemen, voordat ik onze dochter Q welterusten wens. En als ik dan toch nog een leuke tekening krijg, dan is dat voor mij voldoende. Tevens werd ik ook getrakteerd op Toy Story 2 vanochtend. En aangezien Buzz Lightyear de topattractie van ons uitstap naar Disneyland Parijs was, heb ik met plezier gekeken naar deze film van Pixar/Disney. En zodra Toy Story 3 in de bioscoop is, weet ik wel wat deze pappa met zijn dochter gaat doen. Gezellig dat mamma dan ook mee gaat.

Geef een reactie

