Uncategorized

Heb jij ook zo’n zomergevoel?

Het gebeurde allemaal afgelopen week. De langste dag van het jaar. Mijn meest favoriete dag. En de dagen ervoor en erna. En natuurlijk het officiële begin van de zomer. Heerlijk zoveel licht en als ook nog de temperatuur omhoog gaat, dan is dit waar ik de hele winter (en frisse) voorjaar op heb gewacht. Dit weekend naar ons buitenverblijf geweest. Lange avonden nog in de zon. En bij toeval kwam ik er ook nog eens achter dat het om 4.15 uur al weer licht begint te worden. Dat was ik al weer vergeten. Het is al weer lang geleden, dat ik de hele nacht ben doorgegaan. Onder het motto: laat die zomer maar komen, zeg ik de zomer is gearriveerd. Onder de parasol, insmeren ter bescherming van een brandende zon, waterpret in het zwembad, een ijskoud drankje ter verkoeling, zonnebril op, lekker sportief doen in de buitenlucht, een boek lezen in een tuinstoel, cappuccino op het terras, dagenlang buiten, de geur van netgemaaid gras en een ijsje als toetje. Hoe zou het zijn als het elke dag zomer zou zijn?

Geef een reactie

