Uncategorized

Wat eten we vandaag?

Tijdens de warmste dagen van het jaar is het altijd heerlijk om buiten te eten. De uitnodigingen voor BBQ’s op diverse lokaties zijn er in overvloed. Bijvoorbeeld de maaltijd op ons buitenverblijf bevat altijd wel koele salades en de kooktijd is beperkt tot 15 minuten, aangezien het kwik binnen tot zeer tropische temperaturen stijgt. Snel weer naar buiten om met een dalende zon te genieten van een heerlijke maaltijd. Het kan ook gekker. Ten tijde van de finale van het WK voetbal waren we in Deventer en werden we uitgenodigd voor een straat-BBQ. Naast de heerlijke hamburgers en de fallafel-balletjes moet ik zeggen, dat de koude bloemkoolsalade van Oom Sander goed in de smaak viel. Nog een paar dagen en de vakantie kan dan echt beginnen. Eens zien wat meer tijd doet met het voornemen om nieuwe en vooral groenere maaltijden te gaan eten. Maar eerst nog even een keer uit eten….. aan het strand 🙂

1 thought on “Wat eten we vandaag?”

  1. Dat is een goed voornemen Martijn. Ik deel dat voornemen ook. Ik ben er al mee begonnen. Meer groente en fruit in je dieet, vooral groenere avondmaaltijden gaan nuttigen. Ik wil graag een proefzakje van jou crave energiedrankje uit proberen. Ik heb je getwitterd met een DM, dat ik familiebezoek had en een paar dagen niet online was. Maar ik zal je zo een email sturen, met daarin mijn adres, zodat je mij een proefzakje van dat energiedrankje kunt opsturen.De laatste tijd hebben wij hier ook vaak geBBQ'd, en dat zal nog niet onze laatste keer zijn. De zomer is nog niet voorbij.WE hebben er de tuin naar.

Geef een reactie

