Uncategorized

Wat doe ik in de zomervakantie?

Na het aftellen, is het dan eindelijk zover. Drie weken zomervakantie. En dan moet mijn lichaam en geest wennen aan het feit, dat ik de maandagochtend na het eerste weekend geen wekker hoef te zetten. Nou, daar wen ik snel aan. En wat gaan we doen, is dan de vraag. Op een democratische wijze zijn we gekomen tot een aantal activiteiten, die wij alle drie wel willen doen. Een kleine selectie: bioscoop op een bewolkte, regenachtige dag, een middagje na een subtropisch zwembad, winkelen tijdens de big summer sale, uiteraard mag een dagje attractiepark niet ontbreken met een 8 jarige in huis, keihard chillen op ons buitenverblijf en lekker eten op een terras. Daarnaast heb ik activiteiten ondernomen, die je mij normaal gesproken nooit ziet doen. Ik zeg: een slaapkamer verven, met een verfafbrander in de weer en een tafel in elkaar zetten. Daarnaast ben ik ook nog begonnen met mijn voorbereiding voor de befaamde 4 mijl van Groningen. Ik heb nog een week te gaan. We gaan de komende week er nog op uit, maar daar over meer de volgende keer. Ik heb er zin in. En wat heb jij gedaan tijdens deze zomervakantie?

1 thought on “Wat doe ik in de zomervakantie?”

  1. Hoi! Via via kwam ik op je blog terecht en voordat ik het wist was ik al bij dit berichtje en inmiddels heb ik de slappe lach. Je hebt echt een briljant gevoel voor humor haha! Echt heel raar dat je nog maar 1 volger hebt, je verdient er veel meer.Succes met bloggen in elk geval en een fijne zondag gewenst!Groetjes,Annemariep.s. ga maar niet op mijn blog kijken, daar vind je toch niks aan (en omdat je waarschijnlijk toch wel gaat kijken zeg ik nu alvast "zie je wel!" (-:

Geef een reactie

