Uncategorized

Geef eens een duimpje weg

Inmiddels ben ik toch al weer een tijdje aan het bloggen. Thuis aangestoken door het schrijven van blogs door Christel . Zo schrijf ik op onregelmatige tijden een blog. Meestal gebeurd dat op een zondag. Ik hou me minder bezig met het aantal volgers, maar mijn verhalen worden gelezen. Volgend weekend ga ik samen met Christel wederom naar het business bootcamp van Open Circles. In februari zijn we ook geweest en het hele weekend was zeer inspirerend. En vooral leuk zijn de contacten die we op doen met andere ondernemers. Altijd prettig om met gelijk gestemden samen te zijn. Elke ZZP-er kan ik aanraden om deel te nemen aan het business bootcamp. Om nog in te schrijven voor deelname voor 4 en 5 september click dan op deze link business bootcamp . Mocht je volgende week niet kunnen, dan is de eerste volgende keer later dit jaar. Voor ons heeft dit geleid tot het verder ontwikkelingen op financieel gebied en zijn we veel bezig met de boeken van Robert Kiyosaki. Binnenkort meer daar over.
Mocht je mijn blog leuk vinden, dan wil ik je vragen om een duimpje achter te laten bij mijn comment op de site van open circles Mocht ik de meeste duimpjes hebben, dan win ik een ticket voor het seminar – Write your book in 28 days. Bedankt alvast voor het duimpje.

Geef een reactie

