Uncategorized

Zin in een feestje?

Het is een bijzondere mijlpaal in ieders leven. Sommigen suggereren dat je niet moet trouwen voor deze leeftijd. Anderen zeggen dat het leven dan pas begint. Je raadt het al: de leeftijd van 40 jaar. Dit weekend waren we uitgenodigd door twee vrienden van ons, die dit jaar allebei 40 jaar worden. Dit heugelijke feit werd gevierd in de Molenaarskamer in Soest. Bij aankomst een mooi verlichte molen en in de souterrain een leuke gelegenheid met bar, waar het feest al begonnen was. Erg leuk om vrienden en bekenden te zien en spreken, die ik al een ruime poos niet gezien heb. Velen heb ik leren kennen tijdens mijn studiejaren in Den Haag. De muziek werd verzorgd door DJ Bertus. Een vriend van mij, die mij nog heeft leren plaatjes draaien met vinyl in het Haagsche Maliehuysje. En wat voor een cadeau geef je aan mensen, die alles al hebben. Een gezamenlijk kado was een professioneel portret van hun 2 zoons. En toen dacht ik: “En zij dan?”. In mijn jeugd heb ik veel getekend en vooral striptekenen. Fan van Dik Bruynesteyn en Appie Happie, vind ik karikaturen toch erg leuk. Ik moet nog veel oefenen, maar mijn eerste resultaat heb ik toch aan hun kado gedaan. Wie weet, meer karikaturen van mij in de toekomst op mijn blog.

Geef een reactie

