bucket list, films, Uncategorized

Wat wil jij nog doen…

Bucket List, The
Bucket List, The
Sean Hayes

…voordat je dood gaat? Deze vraag heb ik ook in een andere vorm gehoord: Wat zou ik doen als ik nog een jaar te leven had? Erg confronterend vond ik zelf, maar andere kant zet deze vraag mijn gedachten volledig open. Alles is mogelijk, zeker als geld ook geen rol speelt. Hoe kom ik nou tot deze vragen. Dit afgelopen weekend hebben we de film The Bucket List gezien. Een mooie film over 2 mannen (Jack Nicholson en Morgan Freeman), die ongeneeslijk ziek zijn, die bij elkaar op de kamer liggen in het ziekenhuis. Gezamenlijk stellen ze een lijst samen met de dingen die ze nog willen doen voor hun dood. Ze besluiten hun dood niet af te wachten en gaan gezamenlijk de lijst afwerken. Dan volgt een avontuurlijke reis. Aan het eind van de film was ik wel even stil, nadenkend over wat te doen met mijn leven. Allereerst ga ik maar een eigen bucket list maken.
1 thought on “Wat wil jij nog doen…”

  1. Grappig Martijn, dit is een kort, zo te zien simpel stukje, maar met oh zo'm belangijke vraag die je hierin stelt.Je kunt zoveel van jezelf te weten komen als je deze vraag eerlijk beantwoordt. Ik denk dat deze twee grote acteurs er wel een goede film van weten te maken. Ik wil de film ook wel zien.Deana

Geef een reactie

