American party, honkbal, New York Yankees

Op naar de World Series


Het softbalseizoen is weer voorbij. Naast een paar leuke toernooien en wederom kampioen van het Noord-Nederland sloten we gisteravond af met een etentje. Normaal gesproken gingen we uit eten, maar dit jaar kozen we voor een andere opzet. Dit jaar werd het een American Party. De gelegenheid van samenkomen was ons clubhuis, de koks waren we zelf en wie maar wilde, kon voor barman spelen. Wilde je eten aan de bar of aan een verhoogde tafel? Het kon allemaal. De sfeer binnen ons team is zeer goed, net als op deze avond. We gaan de winterslaap in, maar voordat we dat gaan doen, kijken wij, als honkballiefhebbers, met spanning uit naar de World Series. Worden de winnaars weer de New York Yankees of zijn de Philadelphia Phillies de verrassing van het jaar?

2 thoughts on “Op naar de World Series”

  1. Nu weet ik er niets meer van de World serie.Vroeger, toen ik heel jong was, wist ik iets van de world series. Ik ben op Curaçao geboren en daar ook opgegroeid en Baseball is een van de sporten waar meeste aandacht naar uit gaat.Volgens mij zit er ook een zekere Andrew, van Curaçao in de Amerikaanse baseball competitie en hij doet het heel goed.Ze scouten wel eens vaker jongeren van Curaçao om in het buitenland in grote competities te spelen en te groeien.Mijn commentaar was wel op je blog gekomen Martijn. Hij was op de post over de film "Bucket list".

Geef een reactie

