40, feest, kado

40 and still going strong


De big four 0. Het is zo ver. Een hele leuke verjaardagskaart gekregen van mijn moeder met wat fotootjes van mezelf op verschillende leeftijden. Een aanleiding tot een groot feest…..uhh nee hoor. Ik hou de traditie in stand: een bescheiden verjaardag. Een paar mensen op bezoek en dat is gezellig genoeg. Maar dat is toch leuk?! Je eigen verjaardag vieren, veel visite, gebak, koffie, thee, chips, blokjes kaas, plakjes leverworst, toastje brie, gevuld eitje, olijven, bier, cola, jus d’orange en een glaasje wijn.

En uiteraard veel kadootjes. Nou, dat laatste is wel leuk. Nog leuker is het geven van een kado zonder dat er een verjaardag is. Geven op basis van het willen geven, zonder verplichting. Maak van 8 november: GEEF IEMAND SPONTAAN EEN KADO DAG.
2 thoughts on “40 and still going strong”

  1. hiep hiep en wat een gave kaart =) ik gaf gister al iemand zomaar een kadootje, en wat wás 'ie er blij mee, maar ik zal kijken of ik vandaag nóg iemand blij kan maken =) fijne dag vandaag!

  2. Gefeliciteerd! en dat je tzt maar een oud en rimpelig mannetje mag worden (ja dat oud en rimpelig wensen wij elkaar in onze familie altijd toe.

Geef een reactie

