Uncategorized

Mijn favoriete nummer

Om nou direct te zeggen geluksnummer… Wanneer je aan iemand vraagt of ze een geluksnummer hebben, dan weten ze meestal wat HUN nummer is. Voor mij is het wel duidelijk. Mijn nummer is 33. Het is ook een rugnummer geweest op mijn honkbalshirt in het verleden en misschien is het wel mijn wens om dit als leeftijd te houden. Zodra ik er de focus op ging leggen, zag ik mijn getal overal op duiken. In eens zie ik heel veel auto’s met een nummerplaat waar een 33 in zit. Huisnummers met 33 vallen mij in eens op. Tijdens een bezoek aan een grote boekhandel in Groningen zag ik een fotoboek met allemaal getallen. En daar is een idee ontstaan om iets met mijn nummer te doen. Ondertussen heb ik aardig wat foto’s met het nummer 33. Het resultaat zal binnenkort zichtbaar worden. En wat is jouw favoriete nummer?

Geef een reactie

