Bieb, CD, Daughtry, iPod, iTunes, YouTube

Who likes Daughtry ?

Daughtry
Daughtry
Daughtry

Onlangs hoorde ik een nummer dat mij bekend in de oren klonk, maar de naam van de uitvoerende artiest kon ik nog niet noemen. Gelukkig hoorde ik het refrein en ging direct de titel invoeren bij YouTube. Als snel kwam ik er achter dat de band Daughtry heet. Even een clipje of 2 bekeken. Nou, dat klonk als muziek in mijn oren 🙂 Vervolgens op de website van de bibliotheek gekeken of deze CD in hun assortiment is. En warempel ook nog in de plaatselijke bieb aanwezig. Dan gelijk maar reserveren. Na een reactie in de mail had ik de CD snel in huis. Inmiddels staat het gehele CD album in mijn iTunes bieb en op mijn iPod en kan iemand anders de CD weer lenen. Wat gaat het toch snel met internet. Ja, het kan ook sneller via downloads, maar via de nu al verouderde manier van ophalen, rippen en terugbrengen hou ik de mensen in de bieb ook nog aan het werk.
Na wat verder klikken op het internet kwam ik er achter dat de CD al uit 2007 is. Het tweede CD album is inmiddels ook al op de markt. Zo zie je maar muziek is meestal tijdloos.

Geef een reactie

