Uncategorized

WordPress or Blogger?

Zo is de maand januari weer voorbij en dat zonder een blog te hebben geschreven. Op mijn oude laptop heb ik bij het opstarten van Blogger het probleem dat ik geen berichten kan maken. Ondertussen heb ik al een account aangemaakt bij WordPress. En zelfs mijn eerdere berichten geïmporteerd. Gezien de frequentie van schrijven kan ik zeggen, dat Blogger een prima basissite is. Maar ja, met verschillende ideeën over het verfraaien van mijn website, zie ik met WordPress toch meer voordelen. Ik heb zelfs een avond doorgebracht met webdesigners, die allemaal werken met WordPress en daar zeer enthousiast over zijn. De technische mogelijkheden zijn er genoeg. Plugins, CSC of Twenty Ten. In een paar uur tijd was ik bijgepraat van nietswetende naar gevorderde. Nou ja, zo ver is het nog niet.

Met Blogger ben ik bekend (en via de Mac kan wel berichten maken) en bij WordPress moet ik nog veel leren. Het kan zo maar zijn, dat mijn website er binnenkort heel anders uitziet. Dan weet je dat ie via WordPress loopt. Maar tot die tijd op de oude vertrouwde manier.

Geef een reactie

