Uncategorized

Just go with it!!


Eindelijk, daar ben ik weer. Het heeft even geduurd, maar dan krijg je ook wat. Erg veel zin om verder te gaan met bloggen. Gelijk maar beginnen met de film van gisteravond: JUST GO WITH IT. Dit verhaal ging over een plastisch chirurg, die een gezin en een scheiding verzint om een jonge blonde vrouw in te palmen.
Je moet er van houden, maar deze comedy met Adam Sandler en Jennifer Aniston staat weer bol van de droge grappen en snelle humor. Ik heb in ieder geval veel gelachen.

Wat betreft de titel, kan ik zeggen dat het mooi past bij “Go with the flow” en het improviseren dat ik elke maand in theatervorm doe. In het leven is het ook de kant van het onbekende en het avontuur kiezen. Dat brengt mooie dingen met zich mee. En vooral voor iemand zoals ik, die altijd veel nadenkt over toekomstige zaken, is dit wel een motto, die ik meer kan gaan gebruiken.

Wil je zelf zien of deze film het bekijken waard is (de film duurt 120 minuten:)?
Zie You Tube : JUST GO WITH IT

Geef een reactie

