Mindmap or mindwrap?

image

Mijn eerste post via mijn mobiele telefoon. Vorig jaar is Christel naar een mindmapmeeting geweest. Sinds dien zie ik regelmatig leuke mindmaps cq tekeningen voorbij komen. Vorig weekend tijdens een seminar “Mission to Millions” ben ik begonnen aan een vision board, alleen was ik nog niet klaar. Gisteren kreeg ik een ingeving om van de dingen in mijn leven een mindmap te maken. Zo kon ik al mijn gedachten op papier zetten. Tot aan het eind van de avond heb ik getekend en geschreven. Zo kon ik mijn oude passie voor (strip)tekenen weer een beetje oppakken.

Er staat genoeg op de tekening en een gouden tip die ik ter harte heb genomen, na het M2M seminar, is dat vooruit komen in het leven en groeien als persoon, begint bij weer een stap te zetten. Ook al is het een kleine stap.

Het maken van deze mindmap is weer een stap vooruit.

Gepubliceerd door Martijn van der Horst

mezelf, partner, vader, levensgenieter, softballer, netwerker, ondernemer, blogger

Plaats een reactie