maak er iets leuks van, softbal

Drinks for two

image

Het is ook echt de tijd van het jaar voor een lekker koel drankje. De zon schijnt volop. Het is langer licht ’s avonds. En zolang het licht is, wil ik bezig zijn.
Meer plannen, dan tijd. Met 24 uur per dag moet ik het doen en ieder ander ook.

Maar om toch wat extra energie over te houden voor al die plannen, drink ik regelmatig Crave Energy Drink.

Het geeft mij extra brandstof om meer te kunnen doen, beter te concentreren en ook erg handig voordat ik ga sporten of wedstrijd ga spelen.

Wil je ook voelen, wat Crave voor je doet?
Deel deze blog via twitter en je maakt kans op een sample.
Voor informatie verwijs ik naar de link in de rechterkolom.

Geef een reactie

