Uncategorized

Summertime

image

Het is bijna weer zover. Zes weken lang genieten van alles wat een zomer te bieden heeft: zand, strand, koude drankjes, ijsjes, veel zon en ok een beetje regen.
Ja, was het maar waar. Onze dochter heeft zes weken vrij. Ik mag het doen met 50% daarvan.
In de voorafgaande weken is het afspraken maken met familie en opa & oma hoe de resterende 3 weken ingevuld worden.
Ook dit jaar is het weer goed gekomen. Soms vraag ik me af hoe andere gezinnen dat doen.
Het zou beter zijn als alle ouders 6 weken vrij zouden zijn.
Eens zien of dit in de komende zomers te realiseren is.
Het lijkt mij heerlijk om 6 weken lang te genieten van de zomervakantie.

En hoe heb jij dit geregeld? Ik ben benieuwd.

1 thought on “Summertime”

  1. Je kunt het ook verdelen, jij de helft en Christel een helft. Is wel minder gezellig. Ach nog even Martijn, dan hoef je niet meer thuis te blijven voor Q…..vindt ze het heerlijk om alleen te blijven.

Geef een reactie

