2012, kado, maak er iets leuks van, Millionaire Mind, pappa, Uncategorized

Wie wil jij zijn?

image

In Januari heb ik meegedaan met een prijsvraag op Twitter. De opdracht was: Vul de volgende zin aan: I want to be…….
Voorbeelden die voorbij kwamen waren Happy, a Hero of a Millionaire.

Hieruit blijkt dat we soms iemand anders willen zijn of ons anders willen voelen.
Dat kan ik me voorstellen. Sowieso spelen we verschillende rollen in ons leven.
Ik ben o.a. partner, vader, competitieregelaar, softballer, stand up comedian, blogger of netwerker.

Ondanks dat er zoveel rollen zijn, blijft er altijd iemand aanwezig in al die rollen. En dat ben ik zelf.

Al snel kwam ik tot de conclusie dat ik de slogan alleen kon afmaken met de twee woorden: Just Me

Het resultaat is bekend: ik ben de Winnaar van deze prijsvraag.
Stiekem toch weer een rol.

Het lichtblauwe T-shirt met mijn eigen slogan heb ik als prijs gewonnen.

Nog even wachten op wat warmer weer.

1 thought on “Wie wil jij zijn?”

Geef een reactie

