2012, bucket list, Groningen, maak er iets leuks van, persoonlijk, workshop

Nee, jij trekt volle zalen!

image

Deze uitspraak wordt nog wel eens gebruikt bij ons thuis.
Leen deze one-liner gerust, wanneer iemand commentaar heeft op jouw acties, maar zelf niets onderneemt.

Half januari ben ik met een aantal mensen, vooral theatersporters, begonnen aan een cursus Stand Up Comedy. Dit onder de ervaren leiding van Gijs Nillessen.

Grappig zijn op een podium. Daar komt nog al wat bij kijken.
Ik ben slecht in het vertellen van moppen. De enige mop die ik ken, is die van de beer en het konijn in het bos.
Op het podium staan gaat mij iets beter af. Van een paar mensen tot zo’n 1000 toehoorders, zonder al te veel problemen.

Aanstaande zaterdagavond treden we, mijn medecursisten en ik, op in het Prinsentheater in Groningen.

Het wordt in ieder geval een avondje hard lachen. Ook al heb ik de meeste grappen al gehoord tijdens de repetitie. En plankenkoorts?? Nou, ik denk gezonde spanning.

Ik kijk er al naar uit op mijn Stand Up gedeelte te doen, voor een voor mij deels bekend publiek.

Of mijn grappen leuk zijn? Kom maar kijken en oordeel zelf.
En mocht je kritiek hebben, bedenk dan maar wat mijn antwoord is.

2 thoughts on “Nee, jij trekt volle zalen!”

Geef een reactie

