2012, Apple, feest, Groningen, Life, maak er iets leuks van, persoonlijk, workshop, YouTube

Een lach is de kortste weg tussen mensen

Martijn van der Horst

Zo is het al weer 14 dagen geleden dat ik in het Prinsentheater in Groningen tijdens een gezamenlijke Stand Up Comedy avond heb gespeeld.
Maar ik mag er nog steeds graag over praten. Van mijn optreden is ook een opname gemaakt. Deze heb ik met behulp van iMovie een beetje bewerkt en op YouTube gezet.
Inmiddels is mijn optreden van ongeveer 8 minuten meer dan 50 keer bekeken. Of er voor mij een toekomst in Stand Up Comedy is weggelegd……bekijk de video en laat een comment achter. Het is in ieder geval de komende minuten tijd om lekker te lachen 🙂

1 thought on “Een lach is de kortste weg tussen mensen”

Geef een reactie

