2012, Groningen, seminars, workshop

En de winnaar is……

image

Ik val gelijk met de deur is huis. Hans, gefeliciteerd!!

Nou en waarmee dan? Ik zal het even uitleggen. Gisteravond ben ik samen met Christel naar een bijeenkomst van de Kamer van Koophandel in Groningen geweest, genaamd: Hallo! Meetup.

’s Middags kreeg ik te horen dat de spreker in het onderdeel: Regio ondernemer uitgelicht verhinderd was. Na contact te hebben gehad met de organisator Pieter, werd ik in de gelegenheid gesteld mijn verhaal te doen.

Dan was er nog de vraag: Waar ga ik het over hebben?

Gelukkig doe ik ook aan improvisatietheater en had ik snel de grote lijnen op papier gezet, wat ik in 15 minuten wilde vertellen. Diezelfde middag samen met Christel nog bedacht dat het leuk zou zijn om  workshops te gaan geven op het gebied van presenteren. Iets wat ik graag doe en leuk vind.

Daarbij heb ik aan het eind van de presentatie aangekondigd, dat ik een voucher voor een gratis deelname zal weggeven. En vanavond heb ik ouderwets met losse papieren, cijfers erop en een plastic bak het winnende nummer getrokken laten trekken door onze dochter Quinty.

Hans, de voucher komt er aan.

Geef een reactie

