2012, Groningen, softbal

Verborgen talenten

20120909-192620.jpg
Wat een weekend is het geweest. We zijn getrakteerd op tropische zomerse temperaturen.
Vandaag op mijn favoriete diamant van gras en gravel doorgebracht met mijn teamgenoten, die net zo gek van het spelletje softbal als ik.
In het veld stond ik in de eerste wedstrijd op een voor mij uitzonderlijke plek, het 1e honk. Ondanks dat het veldwerk niet vlekkeloos verliep, heb ik er toch veel plezier aan beleefd.

Daarnaast heb ik mij afgelopen zaterdag ingezet als vrijwilliger.
Naast dat het enorm werd gewaardeerd, was het ook leuk om te helpen. Een stukje servicegerichtheid en geduld welke ik uitoefende tijdens het registreren van cursisten, viel mijn directe vrijwilligers-collega’s op, in positieve zin wel te verstaan.
Uiteindelijk beleeft iedereen er plezier aan.

Al met al blijkt maar weer, dat door eens wat anders dan het gangbare te doen, er verborgen talenten boven water komen drijven.

Geef een reactie

