Groningen, Uncategorized

When will I be famous?

image

Begin juli was ik uitgenodigd voor een fotoshoot dankzij Marije Gerdes van Dap Styling. Onder het motto model voor een dag heb ik toch een poosje voor de camera gestaan.

Na mijn eerste ervaring als model in Thailand in 1998 wat tot een commercial had moeten leiden (helaas), was dit mijn 2e “opdracht”.

Voor het blad Kleur en Stijl heb ik mijn gezicht ter beschikking gesteld. Eigenlijk ging het om de brillen, die ik op mijn neus had.

En jawel dit keer sta ik meerdere foto’s met mijn gezicht in een blad. En nog wel met een bril op mijn neus als lenzendrager.
Lijk ik op Mart Smeets met al die brillen? Om zelf maar antwoord te geven om mijn vraag.
Nee, ik lijk niet op Mart Smeets.

Bij het zien van de foto’s kreeg ik een flashback naar een nummer uit de jaren 80. Ik moest even op YouTube zoeken, maar de band heet Bros.

Wie weet, sta ik ooit nog eens op de cover van een magazine.

Geef een reactie

