Presenteren, seminars, Uncategorized, workshop

Hoe presenteer je je bedrijf?

Zaterdag 3 november 2012 is de Startersdag van de Kamer van Koophandel in de Martina Plaza in Groningen.  Zo’n 1000 aanmeldingen van startende ondernemers of mensen, die van plan zijn een onderneming te gaan starten.

Naast de verschillende informatiestands is er ook een inspiratieplein. Naast het maken van een profielfoto, een kleuranalyse, social media en cloudtag kan je terecht voor advies over hoe je je bedrijf kan presenteren.

Het fijne ervan is dat ik dit laatste onderdeel voor mijn rekening neem. Ik vind het hartstikke leuk om startende ondernemers op weg te helpen. Hoofdzakelijk zal ik ze helpen met hun korte presentatie, de zogenaamde Elevator Pitch. Hoe vertel je kort wat voor bedrijf je hebt en wat je te bieden hebt. Daarnaast kan ik advies geven hoe ze zichzelf en hun bedrijf kunnen presenteren naar anderen.

De deelnemers van deze dag kunnen bij mijn stand kans maken op een gratis workshop: Leren Presenteren!

Het begint allemaal met een glimlach!

Geef een reactie

