Gezond, softbal

Wel of niet iets voornemen?

Krakeling

 

Zomaar weer 14 dagen in het nieuwe jaar. Vorige week vroeg iemand mij of ik goede voornemens heb. Daar hoef ik niet lang over na te denken.

Mijn antwoord was : “Nee” (op de manier zoals Pietertje antwoord geeft op de vraag/opmerking: Jij kan echt niet voetballen).

Nou is afvallen of gewicht verliezen elk jaar weer een van de meest populaire voornemens. Zelf heb ik mij vorig jaar daar publiekelijk over uitgelaten tijdens een Stand Up Comedy avond . Nou moet ik toch toegeven, dat ik mijn doelstelling niet heb gehaald, maar dat ik na een jaar toch kan zeggen dat ik 6 kilo lichter ben. Ondanks die oliebol en appelflap in de blender.

Afgelopen zondag is de (zaal)training weer begonnen voor het nieuwe softbalseizoen en ik moet zeggen dat het wel lekker aan voelt om zo sportief bezig te zijn. Onze trainer kwam gelijk met een paar pittige oefeningen om het luie zweet er uit te werken.

Ik kan in ieder geval voorlopig lekker sporten. Dus wie weet, ben ik over een jaar nog wat lichter. Ik hoef in ieder geval niet op een liefdevol krakeling dieet 🙂

Geef een reactie

