American party, bioscoop, films, Life, maak er iets leuks van, workshop

Het verhaal van Larry Crowne

Larry Crowne

Gisteravond weer eens samen met Christel op de bank een film gekeken. En de keus was gevallen op een film met Tom Hanks en Julia Roberts.
Een film over scooters, speechen en spontane grappen. Echt iets voor mij dus.

Larry verliest zijn baan, omdat hij onvoldoende opleiding heeft om in de toekomst door te kunnen groeien bij zijn huidige werkgever.
Hij gaat terug naar de schoolbanken en gaat o.a. de lessen Economie en Spreken in het openbaar volgen.

Het mooie aan de film is, dat Larry zijn oude situatie achter zich laat en een nieuwe weg inslaat. Daarbij ontmoet hij weer nieuwe mensen met nieuwe ervaringen.
En hij pakt zijn oude vak weer op. Koken.

Zelf ben ik nog maar net begonnen met het leren koken van andere gerechten, dan mijn eigen favorieten, maar ik vind het leuk om weer nieuwe gerechten te ontdekken.

Nu nog een leuke retro scooter en opgeven voor een cursus speechen en dan kan ik mij helemaal identificeren met Larry Crowne.

1 thought on “Het verhaal van Larry Crowne”

  1. Leuke blog.
    Larry Crowne is Idd een hele leuke film. Ik heb de film als idee gebruikt in mijn zoektocht naar een nieuwe baan en ben ook zo maar bij bedrijven binnen gestapt. Ik had zoiets van: ‘wat hij kan, kan ik ook.

Geef een reactie

